Tuesday 8 March 2011

LADY GAGA


Bile mtv tnjuk jee iklan Grammy Awards,,
otakku trus menjerit
"LADY GAGA!!!!!"
then,,bile GAGA wat show,,aku rase puas hati sngat..cz xsia2 tggu..
^^
tjerit2 tgok die perform..
(yelaa,,nk nynyi xtaw lyrics,,nk nari xtaw step..haha)
smpai mak saya pndang semacam jee..
bukan jee bile LADY GAGA performd untk Grammy..
tp

 B2ST prformd untk Golden Disc Award pown mak saya memandang bengang..
dah mlm tjrit2 mcm 'ponti anak remaja'..
tapi apekan daye~
dunie kpop mnguasai dunie~
haha
(skrg,,xpyah ckp pown,,mak saya dah tnye,,crite korea yg dkat animax 2 xde ke??)
hahaha
btape btape btape~
^^

p/s:kalau vid B2ST xkeluar 2,,jgn salahkan saya yee~ hahaha
^^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...